Lietuvos olimpinė akademija (LOA), Lithuanian olympic academy

Lietuvos olimpinė akademija (LOA), Lithuanian olympic academy

Kalbos

English

Teksto dydis

Surask mus „Facebook“

Lietuvos olimpinės akademijos oficiali paskyra Twitter


INFORMACIJA



 
---------------------


----------------------

Rėmėjai











 




 

Žurnalas „Sporto mokslas“

Lankomumas


Lietuvos olimpinės akademijos kryptys PDF Spausdinti El. paštas
2009 spalio 12, 23:16 (pirmadienis)


Viena iš svarbiausių Lietuvos olimpinės akademijos veiklos krypčių yra olimpinis švietimas. Šiuolaikinėmis sąlygomis olimpizmas, olimpinis sportas ir olimpinis švietimas, natūraliai plėtodamasis su tautine kultūra įaugo į nepriklausomos Lietuvos valstybės kultūrinį gyvenimą, tapo svarbiu tautos fizinės ir dvasinės stiprybės ugdymo šaltiniu. Pjeras de Kubertenas tikėjo, kad visi žmonės, o svarbiausia – visais gyvenimo etapais gali siekti dvasinio ir sportinio tobulumo. Todėl olimpinis švietimas reiškia tiek fizinį, tiek protinį lavinimą. Jis suteikia vaikams ir jaunimui žinių, kad sportavimas visą gyvenimą yra būtinas papildymas kitoms veiklos sritims, siekiant ugdyti ir palaikyti identiškumo jausmą. Taigi olimpinio sporto reikšmė asmenybės formavimui, tiesos ir dvasingumo, kaip amžinų vertybių, įtvirtinimui, neužmirštant moralės, kultūros, etikos normų, pagarbos žmogaus asmeniui, kūrybai labai didelė. Tik plėtojant ir gilinant olimpizmo idėjas galima suvokti tautos reikmes ir galimybes. Olimpiniame švietime būtina sujungti sportą su kultūra, mokslu, išsiauklėjimu ir išsimokslinimu žmogaus gerovei. Olimpizmo mokslo, olimpinio švietimo humanistinės ištakos, perspektyvos ir problemos yra vienas svarbiausių olimpinės akademijos veiklos krypčių. Olimpinis sąjūdis, olimpinės žaidynės, olimpinis švietimas yra amžini, skirti doriniam žmogaus vystymuisi, sporto ir kultūros, mokslo ir sveikatos jungčiai. Mums būtina prikelti senovės antikos kultūros kilnumą, pasiaukojimo patriotizmą, pasiryžimą aukotis dėl sporto meno, sveikatos ir rungtyniavimo džiaugsmą, pranašesnį už visas gyvenimo jėgas. Olimpinis švietimas tapo pripažįstamas tarptautiniu lygiu ir integruojamas į mokomąsias programas. Lietuvos olimpinė akademija dvidešimt metų dirba toje pačioje olimpinių idėjų erdvėje. Jos veikla rodo, kad mes gyvename pilnakraujį kūrybinį ir dvasinį gyvenimą. Svarbiausia ateityje palaikyti ir plėtoti olimpinio švietimo ryšius su pasauliu, nes atsiveria naujos galimybės bendražmogiškųjų vertybių pasaulyje, kuriame svarbu padidinti tautos prestižą ir pripažinimą. Gražią ir didingą lietuvio asmenybę turi ugdyti olimpinio švietimo programa, kurią turime kurti ir tobulinti visi Lietuvos olimpinės akademijos nariai. Moksliškai, dvasiškai ir sportiškai išsilavinęs jaunimas yra didžiausias tautos turtas.

Prof. habil. dr. Povilas Karoblis

 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack